24 Mayıs 2014 Cumartesi

Gece Nöbeti/ Tess Gerritsen-Yorum


Arka Kapak Yazısı: Bir yanda büyük şehir hastanelerinin baş döndürücü kalabalığında kazanılan deneyim ve başarılar; diğer yanda küçük bir kasabanın acil servisinde, mezarlık vardiyası da denen sakin gece nöbetleri.

Bir yanda gece yarısı anlaşılamayan bir nedenle hastaneye bırakıldıktan sonra kaybolan yaşlı bir adam; diğer yanda her şeyden habersiz, patlamaya hazır birer saatli bomba gibi sokaklarda dolaşan kadınlar.

Bir yanda bakıma muhtaç yaşlı bir anne, mutsuz bir kızkardeş ve parçalanmak üzere olan bir aile;diğer yanda kuşkular üzerine kurulu, kaçamak bir aşk. 

Ve hepsinin ortasında tek başına bir kadın doktor: Toby Harper. Başta mesleki itibarını kurtarmak için giriştiği onur mücadelesi, bir süre sonra karanlık güçlerin de dahil olmasıyla, ölümcül bir kedi fare oyununa dönüşüyor. Kayıp bir hastanın peşinde, kendisini tehlikenin tam ortasında bulan Toby Harper'ın heyecan dolu hikâyesi beklenmedik sonuyla kanınızı donduracak.

Sayfa Sayısı: 471







YORUMUM:

             İlk Tess Gerritsen kitabımdı ^^  Kurgusuna hayran kaldım. Ayrıca Toby karakterine de, ben olsam annesinin olayını o kadar zekice çözebilir miydim hiç emin değilim :D Annesinin 
alzheimer hastası olması kötü bir durum zaten bu hastalık gerçekten hastanın yakını için işkence gibi bir şey oluyor ilerledikçe (çok yakınım var malesef) Tıbbı gerilim okumamıştım önceden ve çok ilgimi çekti açıkçası ama asıl harika olan ise otopsi ehehe :) Kesiyorlar ve elinde vıcık vıcık organlar tiksindirici gibi ama değilmişte gibi :D
Tıp yönünde ilerlesem mi diye düşündüm ama İlayda dur sen daha iğne görünce ağlıyorsun o şeyleri nasıl yapacaksın dedim! :D

Anladığım başka bir şeyde hayatın bir pamuk ipliğine bağlı olması gerçekten ummadık bir anda ölebiliyor. Ne kadar her şey yapılsa da kaderde olduğu için iş çoktan bitmiş oluyor. Hiç beklemediğimiz bir kişininde ölüm haberini alabilirsiniz az sonra. Çok garip bir şey hiç biri de elimizde değil haksızlık gibi birazda daha yaşanılacak çok şey varken hoop ölüvermek. Ayy içim karardı.

Yazar'ın kalemini beğendim. Sıkmadan sayfalar geçti. Ama gerçekten kurgu harikaydı abi ya o konudan başka bir konunun çıkması çok etkileyici O.o Sadece bir kısmı anlayamadım isim vermeyeyim de okuduğunuzda heyecanı kaçmasın :) Mağlum kişi canlı canlı toprağa gömülüyor ölmesi için. Diğer kişilerinde onu bulması için hiç bir ipucu yoktu ortada ama kurtarıldı? Eğer tanıdıklar mağlum kişiyi takip ettiler ise bulabilirler ancak ben okuduklarımda bunu göremedim belkide dikkatsizce okuduğum bir anıma denk gelmiştir deyip geçiyorum neyse. Başka bir Tess kitabı okumak için sabırsızlanıyorum ^^ Benden geçerli not aldı :D


ALINTILAR :) 


  • "Sürpriz, ölmemiz değildir. Sürpriz, ne zaman ve nasıl öleceğimizdir."


Görüşmek üzere! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.