28 Nisan 2014 Pazartesi

Yeni Bir Hafta Yeni Bir Kitap :)

Merhaba! :)
Yeni bir haftaya başladık ve yine sınavlar başlıyor ki benim sınavlarım bitmeden tekrar başa döndü. Performans ödevleri de art arda sıralandı ve işin içinden nasıl çıkacağımı inanın hiç bilmiyorum. Zaten yazılarımın arasına 3-4 gün giriyor bu sefer kim bilir kaç gün olur..





Aşk ve Gurur'u okuyorum yaaa evet ben klasik roman okuyorum O.o Normalde klasiklerden kaçardım bu sefer ilk yapıp okuyayım dedim zaten bahar şenliği listemde de var kendileri, korktuğum gibi çıkmadı en azından hemencicik akıyor sayfalar :)
Kitapta ki kızların annesi ve çoğu hemcinsim erkek peşinde koşuyorlar ki bence çok aptalca(banane abi erkek kızın peşinde koşacak -_-) o zamanlar insanların derdinin bu kadar önemsiz bir şey oluşu ilginç. Ama elde değil o yakışıklı erkeklere hayranlık duymamak ^^

Neyse kaçtım ben! :D Bol kitaplı haftalar!! ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.