20 Nisan 2014 Pazar

Okuma Halleri Ateşböceği Yolu^^

Havalar soğudu, nisan yağmurları bastırdı bu aralar. Bende kabuğuma çekilip okuyorum bu fırsat bu fırsat :)

Kitap eskidi artık 3. okuyuşum oku oku doyulmuyor bu kitaba :)
Zaten çok önceden aldırmıştım akrabama, o zamanlar internet alışverişlerine güvenemediğim için. Malesef ki korsan almış ve bana gelmeden öncede kendisi ve bir kaç arkadaşı okumuş -_- En sinir olduğum şey kitabımı ilk ben okumak zorundayım!!
Neyse şimdi eski ve korsan diye arkadaşlarıma gönül rahatlığıyla veriyorum okusunlar da akıllansınlar diye :D Bu kitap çok ders veriyor bence ^^










Çok anlamlı bir söz değil mi ^^


İşte havaların durumu bu dolu bile attırdı gök gürültülerini söylemeye gerek yok sanırım :) Normalde yağmura yakalanmak için can atan hasta olmayı umursamayan ben hasta olurum diye camdan seyrettim güzelim yağmuru. Yetişkinler gibi olmaya başladım hadi hayırlısı.

Ve kapanışta bu fotoğrafla olsun istedim üstünde de yazdığı gibi "A good book has no ending." yani "İyi bir kitabın sonu yoktur."

Mutlu Pazarlar! :)


























2 yorum:

  1. "Yaşlı bir dot en iyi aynadır." Gerçekten çok güzel bir sözmüş. Vikitapta gördüm ve bakayım dedim bloğuna. Hoşgeldin aramıza (: Umarım devam edersin yazaya çünkü blogda önemli olan devamlı yazmak. (: Bende ilk kez deniyorum. İyi şanslar ikimize de (:

    YanıtlaSil
  2. Ooo Vikitap yavaş yavaş işe yarıyor bunu anladım :) Hoşbulduk :) Evet farkındayım ve yazmaya çalışıyorum bende teşekkürler :) Benim gibi bir acemiye rastlamak insana rahatlık veriyor :) İyi şanslar :D

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.