14 Nisan 2014 Pazartesi

Ne hallerdeyim? -Alışveriş Notları #2


          Artık şu gripten kurtulmak için sıcak şeylerle takılıyorum bu aralar :) Bir geçemedi gitti.
 İlk defa aldım Penguen'i ve sevdim neden önceden arşivlemeye başlamadım diyorum sık sık kim bilir neleri
 kaçırdım?
O kadar sonradan alınca sonuç böyle oluyor işte. Kupam da çok tatlı değil mi ama?  Arkadaşım  doğum günüm de aldı ben çok sevdim burdan da Özge ve Ayşe'ye nispet yapıyorum mesajımı  anlamıştır  onlar -_- :D

     
           Evet kitap alışverişi yazımda sanırım yazmıştım 10 tl lik kitap indirimi olduğunu, aldığım kitaplar
bu gün geldi ^^ 3 tane aldım sadece ama bu aralar iflas etme eşiğindeyim ard arda alınca :D Toplam da 30 tane kitap geldi ama ben hepsinin fotoğrafını çekmeyi unuttum :o Evet bende şaşırdım aklıma geldiğinde ise iş işten geçmişti :D Çok güzel indirimde yakalım vallaha ya içim öyle huzurlu ki anlatamam :D Ama kitaplar çok tozlu gibi ve kenarları yıpranık anlamıyorum ki niye böyle çok sinir oldum bu konuda  D&R'a -_-

Benden bu kadar herkese keyifli ve mutlu bir hafta diliyorum!! :D


   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.