19 Nisan 2014 Cumartesi

Alt Üst/Peter Robinson-Yorum


Merhaba ilk kitap yorumum ile karşınızdayım! :D Çok Heyecanlı ^^ Kitaba geçersek konusunu şöyle:

Arka Kapak Yazısı:
 Kaçakçılıktan uyuşturucu satıcılığına kadar pek çok pisliğe bulaşmış olan Jaff, kadınlarla her zaman arası iyi olmuş, yakışıklı, dengesiz bir baş belasıdır.

Hayattaki başarısızlığı ve ailesi tarafından yeterince önemsenmeyişi yüzünden bambaşka bir kimliğe 

bürünmeye çalışan Tracy ile Jaffın yolları kesişir ve genç kız kendini tehlikelerle dolu bu genç adama teslim eder.

Kader birliği yapmaya karar veren Jaff ile Tracy için hiçbir şey umdukları gibi gitmez. Cinayette kullanılmış bir silahın ortaya çıkışı, adaletin yerini bulması için canını ortaya koyan Dedektif Alan Banksi harekete geçirir. Banks, hayatının en zorlu davasıyla karşı karşıyadır çünkü kızının yaşamından endişe duyan bir baba için başka hiçbir şeyin önemi yoktur.

Sayfa Sayısı:
544






YORUMUM:

      Kitaba ilk başladığımda arkasında ki yazan baş karakterler ortada yoktu. Bu ne iş abi dedim 
açık açık, okudum okudum ve hoppa sonunda çıktılar ortaya dedim.Ve konusunu ben mi yanlış düşündüm ilk
başladığımda yoksa gerçekten mi arka kapak yazısında anlatıldığı gibi değil emin olamıyorum şu an. Çünkü okuduğumda konunun daha fazla açıldığı ve açılan konularında önemsiz olmadığını gördüm.Daha farklı şekilde yazılabilirmiş. Kitap elimde 1-2 hafta süründü sürünmesinin nedeni kitabın kötü olması falan değil (zaten kitap kötü değil) sınavlar,blog düzenlemeleri,onlar,şunlar,bunlar girince araya zamanım olmadı. Kitap güzeldi okunabilir ama beni alıpta sürüklediğini söyleyemeyeceğim.Kitabın sonu sanki devamı getirilebilecek şekilde sonlanmış gibi geldi. Bazı şeyler yarım ortada kalmış gibi. Diğer karakterler biraz daha konuşsaydı ya, olay sonuçlanınca bende muradıma ererdim en azından şimdi sanki kitaptan fırlayıp bana gelip anlatacak gibi geliyor.

Olaylar çabuk çözülsün diye mi bilmiyorum Dedektif Banks ve çalışanları maşallahları var müneccin gibiler yahu. İnsan tek bir düşünüşte onların ne yapacağını nereden kesin olarak bilebilir bir de aynı cümleler ya, sanki yazar yeni cümle kurmaya üşenmiş gibi aynısını yazıvermiş!
Oldu da bitti maşallah modundaydım artık son 100 sayfada her şeyi bilince cınım Dedektif(!)

Kusurları bunlardı Annie karakterini sevdim samimi geldi zaten. Evet ben beğendim idare eder bir kitaptı.

                                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.