6 Nisan 2014 Pazar

Alışveriş Notları #1 D&R İndirimi!


            Sanırım D&R'ın 5 tl lik kitap indirimini duymayan kalmamıştır. Bende bu fırsat bu fırsat
     diyip hemen sipariş verdim. Daha sonra arkadaşlarımın da isteği üzerine yine sipariş verdik ve ben yine
     kitap aldım durur muyum hiç? :D Burda ilk siparişte arkadaşlarımın kitapları yok çünkü onlara kitaplarını verdikten sonra çektim bu fotoğrafı :)


               Tabi bunları sınıfa götürmeside kolay olmadı arkadaşım geldi yardım etmek için onunla birlikte
   götürdük :) Bazı kişiler benim görüşümce salaklar gelip bunları nasıl okuyorsunuz yahu bu kadar kalın            şeyleri, bunlara para mı verilir vs. gibisinden şeyler söyledi ki zaten her kitap okuyan insanın başına gelmiştir    diye düşünüyorum. Orda onlara laf etmediysem de sabrımdandır :D Neyse konuya geçersek bunlarda            benim aldıklarım ;

Hepsi toplamda 40 tl tuttu ve bu gerçekten inanılmaz bir şey!
Gece Nöbeti 2 tane, nedeni ise arkadaşıma da alayım bari dedim ve ekledim onuda sepete. Yaratık Avcısı ilk DEX kitabım onuda ayrıca çok merak ediyorum^^
Ayrıca, bir kaç blogda gördüğüm Metis Cep Defterlerinden bir tane aldım çok şirin ^^


Desenide renkleri çok uyumlu. Kitap okurken güzel sözlere veya önemli bir şeye denk
gelirsem yazmak için aldım. Beni cezbeden kısmıysa her sayfanın altında kısa kısa güzel sözler
bulunması. Böyle bir amaçla kullanamıyorsanız bile bence el altında bulundurulması gereken minik, tatlı, çok
tatlı bir şey!! :D


İç sayfaları da işte böyle :D Fiyatı da en fazla 5 tl gibi bir şeydi :)
Veee tabi ki noldu D&R yine bir indirim yapmış(sanki bana gıcıklık için yapıyorlarmış gibi böyle kara talih olur mu canım! :D) ve fiyatı toplu alımda maliyetli olduğu için
daha sonra almak için ertelediğim tam 3 kitap da 10 tl lik indirim kapsamında!! Dayanamdım
arkadaşlara da söyledim onlarda yine benimle kitap alıyorlar ehehhe :D Sayemde kitap okumaya
başladı yavrucaklar :D Siparişler geldiği zamanda paylaşırım onlarıda :D
En son baktığıma göre 5 tl ve 10 tl indirimleri devam ediyor kaçırmayın doluşun gençler!! :D
İyi Pazarlar! :)

2 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.