4 Nisan 2014 Cuma

Ben Kimim?- Merhaba!

Evet herkese selamlar!
Ben İlayda. 15 yaşındayım ve Manisa da yaşıyorum. Balık burcuyum :D Avukat olmak istiyorum. Bu blogu açma nedenim kitap okumayı çok seviyorum bunu insanlara sizlere sunmak istiyorum yeni ortamda yeni arkadaşlıklar kurmaya hevesliyim ^^ Kitap yorumlarımla, alışverişlerimle kısaca çeşit çeşit konularla karşınızda olmayı planlıyorum.Uzun zamandır aklımda hep blog açma isteği vardı ama hevesimi alır da öylece ortada bırakırım diyede çok korkuyordum. İlk olarak gerekli araştırmaları yapmaya başladım ve evet burdayım! :D Bu arada kitapları böyle eskimesini önemsemeden okuyanlara hayranım malesef ki benim ödüm kopuyor kenarına kapağına orasına burasına bir şey olucak diye :D Kütüphanemde yepyeni kalsın istiyorum^^ Blog konusuna tekrar gelirsek mağlum daha yeniyim ve ifade etme sıkıntılarım olucağını düşünüyorum(ki olucak) bu yüzden bana şans dileyin :) Evet benim hakkımda biraz daha bilgi :D Ara sıra çizim (karakalem) çalışmaları yapıyorum ki malesef üstünde durmadığımdan yeteneğim gelişmedi hatta geriledi :( Bisiklet sürmeyi, orman yürüyüşlerini, günlük tutmayı, saçlarımla uğraşmayı çok seviyorum :D Kitap okumak hayatım üzerine kurduğum temellerden birisi (blogu açmamda en büyük etmen). İdolüm tarzını, karakterini kendime örnek aldığım isim KRİSTEN STEWART onu gerçekten çok seviyorum :D Çok çabuk unuturum balık hafızalıyımdır ve nedeni bilinmez bebekleri ve çocukları hiç sevmem O.o
Evet şu anlık bu kadar.
Yazdıklarım size zıt düşebilir. Hatalı olduğumu düşünebilirsiniz gayet doğal. Fikirlerinize açığım. Ama;
    UNUTMAYIN DAHA YOLUN EN BAŞINDAYIM!

2 yorum:

  1. Hoş geldin İlayda! :)

    Vikitap'ta gördüm, yorumumu buraya yazayım dedim. Zira söylemek istediğim bir iki şey var müsaadenle.

    Öncelikle senin yaşında blog yazmaya başlamış olmayı çok isterdim. Sen 15 yaşında başlıyorsun, ben 21'imde başladım. Şimdi 25'im. Umarım düzenli bir şekilde yazarsın, ne olursa. Kitap eleştirisi olur, o olur, bu olur; önemli olan düzenli yazman. Çünkü yıllar geçtikçe eski yazılarını okuman sana şu anda tahmin edemeyeceğin kadar çok şey katacak.

    Avukat olmak istiyorsun. O zaman ilk takipçin ben oluyorum hemen. İlerde bir avukat tanıdığa ihtiyacım olursa falan hani... :)) Şaka bir yana, umarım zamanla ben de şahit olurum avukat oluşuna.

    Kristen Stewart konusuna hiç girmiyorum, o kadar kusur kadı kızında da olur. :)) Şimdi fevri davranmadan önce üç beş sene bekle, hala aynı düşüncedeysen yorumum burada duracak, gelip hesap sorabilirsin. :)

    Yolun açık olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. İnanamıyorum gerçekten çok mutlu oldum! :)
    Teşekkür ederim tavsiyeniz için zaten bu işin peşini bırakmayı düşünmüyorum :)) Umarım şahit olursunuz.
    Eheheh sabırsızlıkla bekliyorum o yılları :D
    Tekrar teşekkür ederim iyi dilekleriniz ve izleyicim olduğunuz için! ^^

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.