28 Nisan 2014 Pazartesi

Yeni Bir Hafta Yeni Bir Kitap :)

Merhaba! :)
Yeni bir haftaya başladık ve yine sınavlar başlıyor ki benim sınavlarım bitmeden tekrar başa döndü. Performans ödevleri de art arda sıralandı ve işin içinden nasıl çıkacağımı inanın hiç bilmiyorum. Zaten yazılarımın arasına 3-4 gün giriyor bu sefer kim bilir kaç gün olur..





Aşk ve Gurur'u okuyorum yaaa evet ben klasik roman okuyorum O.o Normalde klasiklerden kaçardım bu sefer ilk yapıp okuyayım dedim zaten bahar şenliği listemde de var kendileri, korktuğum gibi çıkmadı en azından hemencicik akıyor sayfalar :)
Kitapta ki kızların annesi ve çoğu hemcinsim erkek peşinde koşuyorlar ki bence çok aptalca(banane abi erkek kızın peşinde koşacak -_-) o zamanlar insanların derdinin bu kadar önemsiz bir şey oluşu ilginç. Ama elde değil o yakışıklı erkeklere hayranlık duymamak ^^

Neyse kaçtım ben! :D Bol kitaplı haftalar!! ^^

25 Nisan 2014 Cuma

Ateşböceği Yolu/Kristin Hannah-Yorum

Bu yorumu taze taze hala gözlerim yaşlı ve burnumu çeke çeke yapmanın daha iyi olacağını düşündüm.
Evet bu kitap öyle harika bir kitap ki etkilenmeyen birisine insan demem ben. Duyguları çok iyi bir şekilde aktarması, empati kurmayı sağlaması kitabın içinde onlarla bir bütün olmamızı sağlıyor. Yazar gerçekten fazlasıyla başarılı. Evet malesef ki çok başarılı bu biçim de etkileyip beni hüsran ediyor. Böyle bir şey nasıl olur ya, nasıl olur da böyle biter gerçekten şu an ikinci kitabına başlıyabilecek güçte olduğumu düşünmüyorum. Şu sürelik bu kadar ağlamak yeter. Hele ki bu kitabı 3. okuyuşum olduğunu söylemem lazım ve beni ilk defa okumuş gibi çok etkiliyor. Gerçekten bu kitabın yeri çok ayrı.

Kitabın konusuna gelirsek:                                  

KONU:
70'lerden 2000 li yıllara dek uzanıyor. Tully ve Kate adında iki karakterimiz birbirlerinden çok farklı olmalarına rağmen yıllarca süren bir arkadaşlığa sahip oluyorlar. Tully eroin bağımlısı annesi ile zorlu bir hayat, Kate ise mutlu aile tablosu çizebilecek türde bir hayata sahiptir. Kate'in tek sorunu arkadaşı olmaması ve çekingenliğidir. Bir gün Tully ve annesinin Kate'lerin evlerine yakın bir eve taşınmalarıyla başlıyor hikaye. Tully'nin bir anlık içini dökmesiyle bu arkadaşlık filizleniyor

20 Nisan 2014 Pazar

Okuma Halleri Ateşböceği Yolu^^

Havalar soğudu, nisan yağmurları bastırdı bu aralar. Bende kabuğuma çekilip okuyorum bu fırsat bu fırsat :)

Kitap eskidi artık 3. okuyuşum oku oku doyulmuyor bu kitaba :)
Zaten çok önceden aldırmıştım akrabama, o zamanlar internet alışverişlerine güvenemediğim için. Malesef ki korsan almış ve bana gelmeden öncede kendisi ve bir kaç arkadaşı okumuş -_- En sinir olduğum şey kitabımı ilk ben okumak zorundayım!!

19 Nisan 2014 Cumartesi

Alt Üst/Peter Robinson-Yorum


Merhaba ilk kitap yorumum ile karşınızdayım! :D Çok Heyecanlı ^^ Kitaba geçersek konusunu şöyle:

Arka Kapak Yazısı:
 Kaçakçılıktan uyuşturucu satıcılığına kadar pek çok pisliğe bulaşmış olan Jaff, kadınlarla her zaman arası iyi olmuş, yakışıklı, dengesiz bir baş belasıdır.

Hayattaki başarısızlığı ve ailesi tarafından yeterince önemsenmeyişi yüzünden bambaşka bir kimliğe 

bürünmeye çalışan Tracy ile Jaffın yolları kesişir ve genç kız kendini tehlikelerle dolu bu genç adama teslim eder.

Kader birliği yapmaya karar veren Jaff ile Tracy için hiçbir şey umdukları gibi gitmez. Cinayette kullanılmış bir silahın ortaya çıkışı, adaletin yerini bulması için canını ortaya koyan Dedektif Alan Banksi harekete geçirir. Banks, hayatının en zorlu davasıyla karşı karşıyadır çünkü kızının yaşamından endişe duyan bir baba için başka hiçbir şeyin önemi yoktur.

Sayfa Sayısı:
544






YORUMUM:

      Kitaba ilk başladığımda arkasında ki yazan baş karakterler ortada yoktu. Bu ne iş abi dedim 
açık açık, okudum okudum ve hoppa sonunda çıktılar ortaya dedim.Ve konusunu ben mi yanlış düşündüm ilk

14 Nisan 2014 Pazartesi

Ne hallerdeyim? -Alışveriş Notları #2


          Artık şu gripten kurtulmak için sıcak şeylerle takılıyorum bu aralar :) Bir geçemedi gitti.
 İlk defa aldım Penguen'i ve sevdim neden önceden arşivlemeye başlamadım diyorum sık sık kim bilir neleri
 kaçırdım?

11 Nisan 2014 Cuma

Bahar Gele Hoş Gele!- Bahar okuma şenliği okuma listesi

Merhaba!
Aslında bu yazıyı dün yazmayı düşünüyordum ki bir düşüp bir yükselen ateşim yüzünden yatağımdan bile kalkamadım :( Ama şu an turp gibiyim! :D Asıl konuya gelirsek Pinuccia'nın Kitapları adlı blogun hazırladığı Bahar şenliğine denk geldim ve ilk defa katılacağım. Kendimi biraz da geç kalmış gibi hissediyorum geç gördüm ve blogumu da yeni açtığım için korkmuyor da değilim açıkçası. Zaten okul da sınavlar performanslar derken kitap okumaya zaman bulamıyorum. Eh artık olduğu kadar ama çok  hevesliyim bu konuda :D Listemde şöyle:

 
1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa)
Bu kategori benim için kolay oldu aldığım bir kaç tavsiyeden kendime uygun olanları seçtim zaten Göçebe okumak istediğim ama bir türlü fırsat yakalayamadığım bir kitaptı isabet oldu :)

Ayrıca konusuda gerçekten mükemmel okumak için sabırsızlanıyorum^^





2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok)
İtiraf etmeliyim ki benim pek bir şiirle alakam yoktur. Ama okumam veya okuyamam demiyorum tercih meselesi sanırım. Düzgün bir şiir kitabı da nasıl bulacağım hakkında bir fikrim yoktu. Bir kaç blogu gezip onların neye karar verdiğine baktım ve Geveze Kitap Kurdu blogunun eklediği şiir kitabı hoşuma gitti. Burdan da ona teşekkürler ^^
                                                                                                                         






6 Nisan 2014 Pazar

Alışveriş Notları #1 D&R İndirimi!


            Sanırım D&R'ın 5 tl lik kitap indirimini duymayan kalmamıştır. Bende bu fırsat bu fırsat
     diyip hemen sipariş verdim. Daha sonra arkadaşlarımın da isteği üzerine yine sipariş verdik ve ben yine
     kitap aldım durur muyum hiç? :D Burda ilk siparişte arkadaşlarımın kitapları yok çünkü onlara kitaplarını verdikten sonra çektim bu fotoğrafı :)

4 Nisan 2014 Cuma

Ben Kimim?- Merhaba!

Evet herkese selamlar!
Ben İlayda. 15 yaşındayım ve Manisa da yaşıyorum. Balık burcuyum :D Avukat olmak istiyorum. Bu blogu açma nedenim kitap okumayı çok seviyorum bunu insanlara sizlere sunmak istiyorum yeni ortamda yeni arkadaşlıklar kurmaya hevesliyim ^^ Kitap yorumlarımla, alışverişlerimle kısaca çeşit çeşit konularla karşınızda olmayı planlıyorum.Uzun zamandır aklımda hep blog açma isteği vardı ama hevesimi alır da öylece ortada bırakırım diyede çok korkuyordum. İlk olarak gerekli araştırmaları yapmaya başladım ve evet burdayım! :D Bu arada kitapları böyle eskimesini önemsemeden okuyanlara hayranım malesef ki benim ödüm kopuyor kenarına kapağına orasına burasına bir şey olucak diye :D Kütüphanemde yepyeni kalsın istiyorum^^ Blog konusuna tekrar gelirsek mağlum daha yeniyim ve ifade etme sıkıntılarım olucağını düşünüyorum(ki olucak) bu yüzden bana şans dileyin :) Evet benim hakkımda biraz daha bilgi :D Ara sıra çizim (karakalem) çalışmaları yapıyorum ki malesef üstünde durmadığımdan yeteneğim gelişmedi hatta geriledi :( Bisiklet sürmeyi, orman yürüyüşlerini, günlük tutmayı, saçlarımla uğraşmayı çok seviyorum :D Kitap okumak hayatım üzerine kurduğum temellerden birisi (blogu açmamda en büyük etmen). İdolüm tarzını, karakterini kendime örnek aldığım isim KRİSTEN STEWART onu gerçekten çok seviyorum :D Çok çabuk unuturum balık hafızalıyımdır ve nedeni bilinmez bebekleri ve çocukları hiç sevmem O.o
Evet şu anlık bu kadar.
Yazdıklarım size zıt düşebilir. Hatalı olduğumu düşünebilirsiniz gayet doğal. Fikirlerinize açığım. Ama;
    UNUTMAYIN DAHA YOLUN EN BAŞINDAYIM!